Середмістя Черкас перетворилося на плацдарм для реклами

Формування міського середовища офіційно є сферою впливу міських служб. Однак, середмістя Черкас сповнене неповторних естетичних елементів, що загороджують тротуари та створюють небезпеку для пішоходів.
Торгівельно-офісний центр біля будинку по Смілянський, 44 – є одним з найбільш яскравих об’єктів та типових об’єктів. Десятки магазинів та фірм наввипередки намагаються зустріти покупця своїми плакатами та дороговказами, перетворюючи тротуар на смугу перешкод.
Кажуть, реклама, має відповідати естетичним смакам споживачів послуг. Споглядаючи на тротуари Черкас, мимоволі стає сумно та соромно за містян. І виникає питання – хтось, нарешті, може навести лад в цьому суцільному різнокольоровому бізнесі?