У «Черкасиелектротрансі» показали, як «живуть» міські тролейбуси

На імпровізовану екскурсію наші кореспонденти напросилися з нагоди дня народження підприємства. Адже у 2017 році тролейбусному рухові у місті Черкаси виповнюється 52 роки. За цей час змінювалися люди, маршрути, рухомий склад, тарифи та багато іншого. Але незмінним лишилося прагнення забезпечувати комфортне перевезення черкащан.

У рамках модернізації підприємства у 2017 році відновлено тролейбус великої місткості «Київський», запущено електронні табло, WI-FI, замінено освітлення та надано можливість оплачувати проїзд за допомогою смартфону. А рух тролейбусів відслідковується за допомогою супутникового зв᾽язку.

Беззаперечно, розвиток підприємства можливий лише завдяки фаховим працівникам, які по-справжньому люблять свою справу. І «Черкасиелектротрансу» пощастило, адже тут є люди, які називають себе «транспортними фанатами». Серед них інженер технічного відділу – Кирило Бражник. Він з дитинства захоплювався тролейбусами, колекціонував квитки, а потім закінчив університет за спеціальністю «автомобільне господарство».

На підприємстві приділяють велику увагу комфорту пасажирів і зовнішньому вигляду рухомого складу. Тож наприкінці зміни кожен тролейбус проходить через спеціалізовану пральну, де відбувається його очищення за допомогою автоматичного механізму.

На відміну від приватних перевізників, водії тролейбусів не займаються гонками, проходять медичний огляд, тож майже ніколи не потрапляють в халепи на дорогах.

Щодня на маршрути виходять 64 тролейбуси, всього у робочому стані – 75 одиниць. У програмі розвитку міського електротранспорту до 2020 року передбачено побудову нових ліній, осучаснення систем керування, створення диспетчерської та запровадження електронного квитка. Але все залежить від рішення депутатів Черкаської міськради щодо фінансування підприємства.

КП «Черкасиелектротранс» відновлює виробничі потужності.