Ремонтувати лічильники мають за рахунок постачальника послуг

Віднині періодична повірка, обслуговування та ремонт засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. Тож і відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту покладається на суб’єктів господарювання. Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів.

Та не варто радіти завчасно. Перевірка і технічне обслуговування не повинно здійснюватися компанією – постачальником послуги! Лише фіксація показань! В іншому випадку після “ремонту” є ризик отримати лічильник який крутиться в п’ять, десять разів швидше, ніж має бути! За кордоном прилади мають гарантію від виробника 25 років і ніяка компанія не має право “перевіряти” і “ремонтувати” лічильники, крім виробника даного приладу після незалежної експертизи.