Світ навиворіт: в некомпетентності освітян винні журналісти!

Країна – це не тільки суди, менти й армія.  Країна і нація починаються з освіти.  Символ черкаської освіти – школа, де працює така собі вчителька зі знаним педагогічним прізвищем Макаренко… Вона сьогодні прокинулася знаменитою. Навіть не усвідомлюючи це…
Я вперше за весь період, доки триває скандал, називаю номер і назву школи.  Я взагалі не планував це,  максимально залишаючи шанс на прозріння директору,  педколективу,  які не могли не бути в курсі того,  що відбувається в одному з класних аудиторій школи. Але вони,  як і батьки багатьох дітей, вважали, що моральні знущання над дітьми є нормою та елементом сучасної педагогіки.
Сьогодні в робочій час чимала частина педколективу не проводила уроки.  Вона переймалася іншими питаннями. Сюжетом телекомпанії “Антена”, який миттєво став топ-темою багатьох українських ЗМІ, та моїми постами,  присвяченими скандалу.  Але,  зазначу, в жодному пості не фігурував номер школи. Ідентифікували її самі фігуранти. Чи варто нагадувати відомий вислів “На крадії шапка горить”? Роздули тему до неймовірних обсягів,  з тисячами коментів і багатьма сотнями репостів.  Дякую за промо теми))
Звертає увагу одна деталь. На захист святого імені для кожного педагога “Макаренко” стали десятки батьків дітей,  що там навчаються, та кілька педагогів школи.  Проти – сотні громадян,  яких обурила поведінка вчительки та безвідповідальність шкільного керівництва.
Збори відбувалися принаймні двічі.  Кілька годин до обіду і після.  Я окремуо звертаюся до департаменту освіти з вимогою прокоментувати цей факт і пояснити,  чи настільки важливі мої роздуми для педагогічної спільноти, що проводяться такі масштабні науково-практичні конференції замість звичайного навчального процесу?
Мені не відомо, які геніальні висновки народив цей гібрид розвинутого совка та української педагогічної школи, але порадував комент Дмитра Бунякіна,  директора Черкаської спеціалізованої школи I—III ступенів №17, асоційованої школи ЮНЕСКО.
Пан директор попросив журналістів поставити його комент без купюр.  Ставимо.  Навіть з боковими зрізами телеоператора,  які зазвичай вирізають під час монтажу відео.  Дмитро Бунякін сам усе розставив по поличках,  за що йому щира подяка.  Жодного слова каяття чи осуду методів вивчення англійської,  визнання того,  що я до нього звертався з проханням вжити заходів відносно порушень,  що допускала означена вчителька.  Ну і головне, що я почув від Бунякіна – те, що спаплюжив школу. Пане директор,  Ви нічого не поплутали? Це Ви своєю бездіяльністю протягом двох місяців змусили мене почати діяти публічно. Це Ви втратили можливість показати свій рівень керівника та професійність педагога.  Ви самі визнали це на камеру телеканалу, що так обережно висвітлював перебіг подій, навіть не називаючи номера школи.
Я сподіваюся, що Ви,  Дмитре, усвідомлюєте свої дії і їхні наслідки.  Щиро жаль, бо я намагався уникнути такого фіналу. В сюжеті “Антена” вперше називає номер школи. ВПЕРШЕ! Чуєте, спаплюжені носії честі та совісті?
Насправді це страшно.  Це огидно. Це не має відбуватися в нашій країні. Все. Ситуація вийшла з-під мого модерування. Я жодним чином не можу вплинути на інформаційні резонанси та юридичні наслідки для фігурантів.  Але скажу єдине. За образу дитини, за обзивання її “крисою-українкою” дехто відповість за законом країни, що воює за свою свободу. Не варто тиснути, істерити або намагатися погрожувати. Ви зробили усвідомлений вибір.
Я докладу всіх зусиль,  щоб історія з черкаською школою номер 17 стала прецедентом. Це дуже важливо, бо подібні випадки сьогодні, на жаль, непоодинокі.

Валерій Воротник

 

Читайте по темі:

Учні черкаської школи шоковані емоційною поведінкою вчительки

Ученицю 5 класу, що заявила про моральні тортури з боку вчительки англійської, однокласники обізвали “крисою-українкою”, батько викликав до школи поліцію

Передові технології: Антена оприлюднила нові записи методики викладання за “Макаренко”