Перегляд TV On-line

Реклама в ефірі телеканалу “Антена”

%d0%b2%d1%96%d0%b7%d1%83%d0%b0%d0%bb%d1%96%d0%b7%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f_%d0%bd%d0%b0%d1%88%d1%96-%d0%bc%d0%be%d0%b6%d0%bb%d0%b8%d0%b2%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96

ЧОМУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ?

Розміщення реклами на телебаченні має масу переваг, серед яких слід виділити такі: 

  • Широка аудиторія для перегляду;
  • Одночасно відбувається вплив звукового і візуального плану;
  • Передача виконується миттєво;
  • З'являється унікальна можливість впливати на обрану аудиторію;
  • На наочному прикладі можна донести до глядача інформацію про те, що він отримає, якщо скористається послугою або придбає товар, який пропонується в рекламі;
  • Великий асортимент у виборі засобів і різних форм для реклами;
  • Формувати стійку довіру до рекламованих продуктів і нарощувати її шляхом багаторазових повторень;
  • Реклама, розрахована на перегляд удома, здатна відмінно сприйматися;
  • На відміну від інших рекламних засобів, цей варіант найбільш солідний;
  • Звук і зображення здатні виявляти потужний вплив на телеглядачів.

ЧОМУ «АНТЕНА»?

  • низький рівень виробничих затрат
  • необмежений потенційний ринок
  • маркетингові заходи вимагають мінімум витрат
  • легкий вхід нового броенду, товару, послуги на ринок
  • методи зниження витрат унікальні і не можуть бути скопійовані конкурентами
  • можливість активно збільшити обсяги збуту товару, послуг, підігрівати інтерес до пропонованих товарів, послуг
  • спонукання споживачів до придбання товарів, послуг
  • програма лояльності до клієнта та ін.

Кожен із нас стикається з рекламою на телеканалах щодня. Часом вона нас розважає, частіше дратує, при всьому цьому така реклама однозначно запам'ятовується, «записується на корочку»... З чого можна зробити висновок, що при правильному підході телереклама є дуже ефективним інструментом просування послуг і товарів. Без рекламної підтримки стимулювання збуту може бути неефективним або взагалі неможливим

Сьогодні ми Вам пропонуємо:

%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d0%b0%d0%b9%d1%82

 

 

 

 

 

 

 

 

З питань співробітництва звертайтеся, будь ласка, телефоном:
+38068 291 20 21 (Київстар)
+38050 580 08 09 (Водафон)
+38073 01 80 80 6 (Лайф)
(0472) 500-552 (міський)

12532397