СПОНСОРСТВО ПРОГРАМИ «ПРОГНОЗ ПОГОДИ»
Дні виходу програми: щодня
Кількість виходів програми на добу: 24
Кількість виходів програми в тиждень: 168
Вид спонсорських проявів у передачі «Прогноз погоди»:
1. Заставка спонсора на початку програми, до 10 секунд — 1 раз
2. Заставка спонсора в кінці програми, 5 секунд — 1 раз
Кількість виходів передачі в ефір — не менше 24 разів на добу, 168 разів на тиждень.
Вартість тижневого пакету 2500 грн
СПОНСОРСТВО ПРОГРАМИ «СВІТ СТАЄ БЛИЖЧИМ» (унікальні відео з усієї планети. Цікаво для туристичної галузі)
Вид спонсорських проявів у програмі «Світ стає ближчим»:
1. Заставка спонсора на початку програми, до 10 секунд — 1 раз
2. Заставка спонсора в кінці програми, 5 секунд — 1 раз
Дні виходу програми, кількість виходів — за домовленістю.
Вартість — від 2500 грн
Незважаючи на зростання ринку інтернет-реклами, найпопулярнішим видом реклами залишаються відеоролики на телебаченні.
Друга за популярністю йде спонсорська реклама. У ній згадується інформація про товар або послугу прямо під час передачі. Спонсорська реклама може бути більш ефективною, оскільки індекс уваги у глядачів вище.
Спонсорство — добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами будь-якої діяльності з метою популяризації виключно свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг (ст. 1 Закону України «Про рекламу»).
Дозволяється спонсорування телепередач із використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про рекламу») — з 06.00 до 23.00 години.
Спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів із використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, заборонено.
У теле-, радіопередачах, матеріалах в інших засобах масової інформації, які створені і проводяться за участю спонсорів, забороняється наводити будь-яку інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари, крім імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про рекламу»).
Спонсорство програм і передач новин заборонено (ч. 6 ст. 5 Закону України «Про рекламу»).
Не можуть бути спонсорами особи, що виробляють чи розповсюджують товари:
– рекламу яких заборонено законом (ч. 2 ст. 5 Закону України «Про рекламу»);
– виробництво й/або обіг яких заборонено законом (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про рекламу»).