черкасиобленерго,

«Черкасиобленерго» направило організаціям, діяльність яких спрямована на боротьбу з поширенням коронавірусу, понад 250 тисяч гривень

Працівники ПАТ «Черкасиобленерго» продовжують виконувати покладену на них місію – забезпечення якісного, надійного та безперебійного електропостачання в кожну оселю та установу області. Поряд із цим, Товариство не стоїть осторонь та долучається до підтримки існуючих ініціатив у боротьбі з вірусом COVID-19.

Так, лише на початку квітня енергетичне підприємство направило організаціям, діяльність яких спрямована на боротьбу з поширенням вірусу, понад 250 тисяч гривень. Кошти були направлені в ініціативні фонди при Черкаській обласній державній адміністрації «Спільнодія Черкащини: здолати Covid-19», міський фонд «Черкаси проти COVID-19», волонтерській ініціативі “Нема самотніх”, а також Городищенському районному територіальному медичному об’єднанню.

– Наше Товариство і надалі буде надавати підтримку та допомогу тим благодійним, волонтерським та ініціативним об’єднанням, які на обласному, районному, міському рівнях, а також у громадах об’єднують і координують зусилля, аби захистити лікарів та оперативно забезпечити лікарні необхідним медичним обладнанням. А ще – тим, хто допомагає людям, які знаходяться в зоні ризику і не мають можливості покидати оселю. Разом із тим, ми виконуємо важливе завдання – підтримуємо енергозабезпечення всієї Черкащини, кожної медичної установи, всіх соціально важливих об’єктів та домівки кожного черкащанина, – зазначив голова правління ПАТ «Черкасиобленерго» Олег Самчук. 

– Щодо захисту колективу ПАТ «Черкасиобленерго», ми вжили всі необхідні превентивні дії: відправили максимально можливу кількість персоналу в оплачувану відпустку, а тим, хто її не заробив у цьому році, даємо наперед, бо розуміємо, що людина може перебувати на карантині, лише маючи для цього засоби для існування; забезпечили працівників захисними масками, а контролерів та інспекторів – гумовими рукавичками; облаштували всі структурні підрозділи та головний офіс підприємства дезінфекторами, – каже Олег Самчук.

Ще на початку березня на підприємстві заборонили всі зібрання, наради, навчання та зобов’язали працівників перебувати в захисних масках на території Товариства. Крім того, практично зупинили паперовий документообіг і всю можливу роботу перевели в цифровий формат. Відповідні заходи стосувалися і споживачів: у Товариства достатньо електронних сервісів, віртуальних кабінетів та працівників служби підтримки кол-центру 24/7, щоб вирішити будь-яке питання, пов’язане з його діяльністю.

Якщо ж існує нагальна потреба в передачі паперових документів від споживачів, для цього в усіх відокремлених структурних підрозділах області ззовні встановлені скриньки для документації, також уже майже всі РЕМ регіону обладнані домофонами в разі необхідності спілкування з конкретним спеціалістом установи.

– Але, я наголошую, що практично все залежить від кожного з нас, нашої свідомої поведінки, розуміння наслідків діяльності або її відсутності. Бережіть себе і своїх близьких, цінуйте та поважайте роботу тих, хто працює для Вас! – звертається до черкащан голова правління ПАТ “Черкасиобленерго” Олег Самчук.