Сучасне телебачення, аби бути успішним і цікавим для глядача, має враховувати особливості сучасних користувачів медійних послуг.
ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ВІДЕО КОМПАНІЇ, ПРОДУКТУ, ПОСЛУГИ
Цікава та інформативна відео-розповідь, за допомогою якої Ви можете у доступній та наочній формі представити специфіку роботи компанії, особливості її продукції або послуг. Презентаційне відео компанії важливо не тільки для клієнтів, але і для партнерів. Це універсальний контент, який можна застосовувати для демонстрації партнерам, клієнтам, для показу на виставках та для розміщення на власному сайті або YouTube-каналі.
Відеопрезентація найчастіше використовується на пресконференціях, при ділових переговорах, для участі в тендерах, конкурсах або виставках. На відміну від реклами, таке відео більш докладно знайомить цільову аудиторію з Вашою компанією або її пропозиціями, дає повну і конкретну інформацію, наочно демонструє конкурентні переваги продукту у стислій і ненав’язливій формі.
КОРПОРАТИВНИЙ ФІЛЬМ
Це повноцінний та масштабний фільм, який розкриває напрямок та принципи роботи Вашого підприємства, розповідає історію його становлення, демонструє досягнутий успіх, говорить про корпоративну культуру та відкриває плани на майбутнє. Він є потужним маркетинговим інструментом, який можна використовувати у рекламних та іміджевих цілях, демонструючи потенційним партнерам та інвесторам.
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ВІДЕОЗЙОМКА
Репортажна або постановочна.
При репортажній зйомці розкривається інформація про проведену компанією маркетингову подію. Ролик може бути розміщений на сайті компанії і в соцмережах як інформаційний.
Постановочний ролик дає можливість створити видовищне рекламне відео сільськогосподарської техніки в роботі. Перегляд і репости такого відео будуть привертати увагу клієнтів на довгостроковій основі. Зазвичай має високу вартість через логістичні витрати з доставки техніки до місця зйомки, і вартість дизельного палива, використовуваного для роботи техніки. Але витрати можна істотно знизити, домовившись із дружнім фермерським господарством, яке використовує таку техніку при збиранні врожаю. Виїжджаємо в поле і в слушний час доби знімаємо техніку в роботі, домагаючись найкращого художнього результату.
ВІДЕООГЛЯД
Інформативний ролик, який описує основні характеристики та специфіку конкретної продукції, розкриває її переваги та можливі недоліки. Зазвичай розміщується на сайті компанії або на каналі YouTube, допомагаючи клієнтам прийняти рішення про покупку.
EVENT-VIDEO
Відеоролик, який розповідає глядачам про подію, поєднуючи репортажні та художні засоби зйомки. Це може бути виставка, корпоративне свято, семінар, майстер-клас, урочиста подія, конференція. Цей формат дозволяє глядачам зануритись в атмосферу події, яка відбувалася.
РІЕЛТОР
Це послуга, яка допомагає створювати тематичні відео ваших об’єктів нерухомості на основі завантажених фотографій і опису об’єкта. Транслюється в ефірі та/або соціальних мережах. Відеооголошення більш привабливе для сприйняття і просте для розуміння цільовому клієнту, оскільки сучасний користувач віддає перевагу перегляду відео більше, ніж просто фото або читання опису.
НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Зйомка навчального відео є важливим інструментом для компаній, які хочуть надати наочну інформацію про свої товари і послуги, швидко навчити персонал. Одні призначені для поширення в мережі інтернет, інші – для внутрішнього користування.
АЕРОЗЙОМКА
Використовуємо DJI Phantom 3 Advanced та DJI Mavic 2 Pro.
ЕКСПЛЕЙНЕР
Короткий, до 1,5 хвилини, ролик, який легко і доступно пояснює переваги послуг або товарів, принцип дії або опис послуг. Експлейнери дуже популярні для просування бізнесу в інтернеті через свою наочність та ефективність.
ДУДЛ-ВІДЕО
Мальована олівцем відеопрезентація/історія, яка коротко і містко розповідає про бізнес і\або продукт шляхом зміни намальованих сцен під голос диктора і музики.
Послуга тимчасово недоступна.
ІНФОГРАФІКА
Використовуються і на телебаченні, і в інтернеті. Вартість такого ролика залежить лише від побажань замовника, але найчастіше ціна цілком прийнятна.