Колапс на черкаському мосту, що створив автомобільний затор, що тривав майже 4 години створла вантажівка, що належить компанії бізнес-партнері черкаського губернатора Ткаченка Казарянів – будівельній компанії Надія.
Остання, як виявилося надає суб-підрядні послуги в засвоєнні 121 мільйони грн. на ремонт Черкаського мосту.
В понеділок, близько 8.45 в результаті недогляду поліції, що регулюала рух на мості, на зустріч потоку автомобілів, що рухався з боку Золотоноші, виїхала вантажівка-дліномір, що надає послуги підряднику ремонту мосту.
В результаті два потоки транспорту зустрілися на центральній частині мосту. Жоден інженер, поліцейський, протягом кількох хвилин і не намагалися зупиняти поток транспорту, що рузався до неминучого зіткнення. На щастя машини зупинилися без зіткнення.
Було прийняте рішення виводити транспорт заднім ходом. Але це виявилося задачею нелегкою. Адже частина легковиків та мікроавтобусів, що були на мосту були з причепами. А маневрування заднім ходом на вузькому та не дуже рівному проїзді виявилося надскладною задачею. Тим не менш, протягом майже години люди, допомагаючи один одному, виводили транспорт за межи небезпечної зони.
Але коли вантажівка таки проїхали, замість того, щоб перш за все пропустити машини заблокованих під серпневою спекою людей, вантажівка стала на розвантаження і людям, що мали ще кілька годин тому проїхати у місто, довелося довго очікувати пропуску через міст.
В результаті ті, хто приїхав до черкаського мосту трохи пізніш восьмої ранку, саме в час пропуску, опинилися в Черкасах лише ближче до полудня.
За даними Антени, інцидент викликав неабиякий переполох в Службі автодоріг та Обласній державній адміністрації. Ведеться розслідування, яке має призначити стрілочника даного інциденту.
Схоже, що чиновників більше за все непокоїть навіть не факт постійних неконтрольованих заторів на дамбі, а те, що стала відома широкому загалу назва фірми суб-підрядника, яка має давні стосунки з головою Черкаської ОДА Ткаченко.
Нажаль, інцидент з затримкою руху транспорту, що стався у понеділок, 21 серпня далеко не поодинокий.
Виконавець робіт, донецька компанія Альтком на початку серпня вже затримувала на кілька годин початок проїзду дамбою з причин познього завершення технологічного циклу заливки моноліту. Люди чекали також кілька годин в умовах спеки. А минулої суботи, міксер із залізобетоном також заїхав на міст під час вечірнього вікна для проїзду і почав зливати бетон, заблокувавши рух на пів години. Люди виходили з машин і вілдьно прогулювалися по арматурним решіткам та розглядали Дніпро з мосту, на якому демонтовані елементи огорожі.
Журналіст Валерій Воротник, що ранком понеділка також опинився із родиною в заторі написав у Фейсбук доволі емоційний пост, в якому звинуватив у безладі з ремонтом мосту голову черкаської ОДА Ткаченка.
«Мене не цікавить прізвище прораба, що керує роботами.
Мене не цікавить прізвище поліцейського, який допустив помилку в регулюванні руху.
Мене навіть не цікавить прізвище водія вантажівки.
Я знаю прізвище людини, яка на Черкащині представляє українську державу і Президента.
Це голова ОДА Юрій Ткаченко.
Саме завдяки відсутності контролю за дотриманням графіку робіт, відсутності контролю за підготовкою та проведенням тендеру перемогла неспроможна компанія-пустишка з окупованих територій України, що має офіс і нині в Донецьку.
І мене чомусь не дивує ситуація, що фірмою субпідрядником, що реально веде роботи на мосту
виявилася компанія друзів Юрія Ткаченка…»
Нагадаємо, що міст перекрито з середини червня, а компанія підрядник заявляє, що завершить роботи до середини вересня. Тоді як реальний перебіг реконструкції значно відстає від графіку робіт. В липні Служба автомобільних доріг продовжила на рік договір з підрядною організацією. Тобто мова навряд чи йтиме про завершення дорожнього колапсу на Черкащині протягом найближчих місяців.
За інформацією поліції, в червні щоденний трафік руху транспорту перевищував 100 тисяч автомобілів. Тоді, як Служба Автомобільних Доріг постійно озвучувала цифру в 11 тисяч машин щодоби. На думку експертів САД зробив все можливе для того, щоб певні компанії таки за получили означений тендер, а у керівництва країни склалася ілюзія в другорядному значенні переправи. Крім того з провини посадових осіб САДу, який проводив тендер, його переможцем стала компанія, справа про банкрутство якої розглядається в суді. Що унеможливлювало її участь у тендері згідно закону України про державні закупівлі. Тем не менш, розпил 121 млн. гривень доручено було саме їй.
Від нині стає зрозумілим чому.