Міністерство юстиції звертає увагу черкащан на правила реєстрації прав на нерухоме майно

Завідувач сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Світлана Шуляк -Гончаренко інформує громадян про виникнення прав з моменту державної реєстрації. За словами чиновниці, варто переконатися, що на документах, які посвідчують, наприклад, право на нерухоме майно громадянина України (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу та ін.), є відмітка про проведену реєстрацію у вигляді штампу БТІ, або ж Ви маєте реєстраційне посвідчення, витяг з реєстру прав власності чи інформаційну довідку (з 2013 року).

Зауважимо, що реєструвати права в БТІ необхідно з 1 січня 2013 року. Якщо Ваші права були зареєстровані до 2013 року, Ви можете звернутися в БТІ, і взяти відповідну довідку. А якщо Ви зареєстрували права з 1 січня 2013 року, Ви маєте змогу отримати інформаційну довідку у будь-якого реєстратора в межах України. Таким чином, Ви підтверджуєте інформацію про зареєстровані права.

Вартість такої довідки у паперовому вигляді — 50 грн; в електронному вигляді — 20 грн.