У приміщенні Черкаської міської ради пройшла презентація транспортної моделі. На прикладі міста Маріуполь розробники проілюстрували необхідність створення транспортної моделі Черкас.
За словами спеціаліста з транспортного моделювання Дмитра Безпалова, головним інструментом розробки транспортної моделі є репрезентативне соцопитування мешканців міста, яке має охопити не менш як 1% жителів різних районів міста. Він наголосив, що для розуміння транспортних проблем міста не потрібно розробляти транспортну модель – для цього достатньо проїхатись транспортом. Модель потрібна вже тоді, коли у міської влади є бачення необхідності покращити транспортне сполучення в місті.
Окрім соцопитування, транспортне моделювання вимагає досліджень пасажиропотоків – це дозволяє з’ясувати доцільність напрямів маршрутів транспорту.
Транспортна модель для Маріуполя розроблялась 9 місяців та коштувала місту 50000 $. Але модель є одним з інструментів отримання кредитів від інвесторів на розвиток транспортної інфраструктури
Дмитро Безпалов зазначив, що транспортна модель є лише інструментом, який наочно демонструє стан транспортної системи міста. А от реалізація та вирішення транспортної проблеми знаходиться в компетенції міської влади.