Компанія «Черкасиліфт» відповіла на закиди «Нової якості» і розповіла журналістам, чому склалась така ситуація з обслуговуванням міських ліфтів.

Компанія «Черкасиліфт» протягом уже понад 40 років обслуговує черкаські ліфти. Протягом всього цього часу компанія встановлювала ліфти, що є в межах Черкаської області, і краще за неї ці ліфти ніхто не знає.

Компанії почали співпрацю у травні 2019 року, але у минулому році «Нова якість» попередила «Черкасиліфт» про припинення договору на обслуговування ліфтів у Черкасах і звернулася з вимогою передати їй технічну документацію на ліфти.

Попри повідомлення про розірвання договору на обслуговування ліфтів «Черкасиліфт» вважає, що документи не втратили чинність, оскільки ними передбачено, що договір може бути припинений за умови повного виконання зобов’язань за ним.

Дивіться також: ПОНАД 500 ЛІФТІВ У ЧЕРКАСАХ НЕБЕЗПЕЧНІ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ

Власник групи компаній «Черкасиліфт» Віталій Лаут вважає договори не припиненими, оскільки, на його думку, «Нова якість» не розрахувалася з виконавцем за виконані роботи, тобто, умови договору не виконані у повному обсязі.

Через це уже понад рік «Черкасиліфт», за словами Віталія Лаута, сумлінно виконує свої зобов’язання щодо обслуговування ліфтів безкоштовно, незважаючи на те, що «Нова якість» не розрахувалася з компанією за виконану роботу.

Щодня, щодекади, щомісяця та щокварталу компанія виконує різні види робіт, які, відповідно, відрізняються і за тривалістю виконання, і за змістом, і, відповідно, по-різному коштують.

Наприкінці 2019 року «Черкасиліфт» отримала пропозицію здійснити капітальний ремонт на той час близько 300 ліфтів, проте врешті через озвучені виконавцем вимоги компанії так і не домовились.

На сьогоднішній день, за словами Віталія Лаута, не проведені капітальні ремонти вже близько 600 ліфтів. Зупинити стільки ліфтів у місті — це колапс, але на проведення стількох капремонтів ні у міста, ні у людей нема.

Зазвичай кількість викликів на аварійні ситуації становить близько 60-70 на день. Останнім часом таких викликів побільшало до 180 — більше ніж удвічі. Для вчасного реагування було створено додаткові лінійні аварійні служби.

Ці служби продовжують обслуговувати і підтримувати ліфти у робочому стані — за власний рахунок.

Відповідно до чинного законодавства відповідальність за експлуатацію після завершення гранично допустимого терміну експлуатації несе власник, і якщо власник не дає листа про зупинку ліфта, компанія продовжує його обслуговувати.

Від editor