Відтепер черкаських споживачів електроенергії консультуватимуть у новому Центрі

Нині він знаходиться у приміщенні Черкаського РЕМу за адресою: вул. Благовісна, 166. Споживач – найбільша цінність для компанії, переконані у «Черкасиобленерго», тож роблять усе заради забезпечення комфорту черкащан.

В оновленому Центрі працює 7 кваліфікованих фахівців, вони надають консультації під час особистих звернень, телефоном, електронною поштою щодо тарифів, оформлення пільг і субсидій, обслуговування лічильників, нарахувань за спожиту електроенергію, реструктуризації боргу, обліку споживання та інших питань, що стосуються роботи «Черкасиобленерго».

Оновлення інформаційно-консультаційного центру – лише одна зі сходинок модернізації підприємства. Нині також триває робота зі створення особистого кабінету споживача, осучаснення сайту та запровадження автоматичної послуги сплати за спожиту електроенергію для юридичних осіб.

«Черкасиобленерго» ожило: працівники почали отримувати зарплату.