У комунальному підприємстві «Водоканал» відбулось офіційне відкриття Центру обслуговування населення, в першу чергу фізичних осіб. По суті це модернізація старого абонентського відділу. Відтепер клієнти підприємства можуть у зручний спосіб оплатити послуги водопостачання та водовідведення, також проконсультуватись щодо пільг та субсидій. Окрім того, задля збору показників лічильників, в Центрі організований колл-центр, куди абоненти «Водоканалу» можуть в телефонному режимі передати дану інформацію.
Оновлення підприємства оцінив і міський голова Черкас Анатолій Бондаренко. Пан Бондаренко зазначив, що подібні центри покращують взаємодію між громадою та комунальним сектором.
Перевагу обслуговування нового Центру встигли відчути перші клієнти.
Новий Центр обслуговування населення працюватиме в режимі: з понеділка по п’ятницю з 8-ї до 17-ї години, в суботу до 13-ї години. Загалом за день співробітники Центру здатні обслужити до півтори тисячі клієнтів.
відділенні «Укрпошти» пенсіонери відстоювали свої права.