Прийняттю рішення передувала депутатська дискусія стосовно доцільності та ефективності програми.
У депутатів виникли питання, чому в програмі закладено купівлю нових GPS-трекерів, тоді як в рамках проекту MapaMagic відповідне обладнання уже встановлено на тролейбусах.
Тим часом у профільному департаменті шукають шляхи здешевшання транспортної реформації. Наприклад, прийом обладнання у міста-побратима Бидгощ, або заміни частини тролейбусів автобусами.
Депутат Згіблов запропонував прийняти програму на місяць, а потім визначатися із завданнями та пріоритетами. Про фінансування просили і робітники підприємства. Адже від цього залежить їхня заробітна плата.
На думку головної фінансистки Черкас Наталії Джуган нинішня програма розвитку елетротранспорту не є ефективною і вимагає змін.
Осучаснювати електротрас без програмного забезпечення теж не є можливим. Виконавець цього виду робіт поки що невідомий. Через купу питань та неузгодженостей депутати прийняли програму лише на три місяці.
Черкащани про транспортну реформу.
