Міськвиконком не прийняв рішення про продовження дії програми. А це означає, що вже з 1 червня може розпочатися затримка заробітної плати робітників і нарахування боргу підприємству. До того ж, держава не надає субвенцію для відшкодування пільгових перевезень, тому тягар лягає на міський бюджет. У 2017 році на ці потреби необхідно 43 млн. грн. У членів виконкому виникають питання, куди йдуть ці гроші і чи рентабельним є електротранспорт.
Член виконкому, він же заступник міського голови Сергій Гура запропонував взагалі відмовитися від економічно невигідних тролейбусів і перейти на автобуси. Та на думку, спеціалістів, прибирати екологічно чистий вид транспорту – це непопулярне рішення не лише в Україні, а й в усьому світі. Тим паче, у Черкасах тролейбусна мережа складає 127 км і успішно функціонує вже 55 років. У планах на поточний рік – створення диспетчерської, запровадження електронного квитка та будівництво нових ліній. Коштів на все це поки що не виділили. Наступне засідання міськвиконкому відбудеться у вівторок 30 травня, де знову вирішуватимуть долю черкаських тролейбусників.
У Черкасах за допомогою смартфона можна відслідкувати рух міського електротранспорту.