У її підпорядкуванні знаходяться 22 диспетчерські служби відокремлених структурних підрозділів районів електричних мереж та диспетчерська Уманських високовольтних мереж. Саме тут розробляють та погоджують графіки планових відключень і одними з найперших дізнаються про аварійні ситуації.

У “Черкасиобленерго” оновили “серце” товариства – диспетчерську службу

Завершився капітальний ремонт центральної диспетчерської служби ПАТ «Черкасиобленерго». Це серце Товариства, звідки забезпечується управління всією електромережею області.

У її підпорядкуванні знаходяться 22 диспетчерські служби відокремлених структурних підрозділів районів електричних мереж та диспетчерська Уманських високовольтних мереж. Саме тут розробляють та погоджують графіки планових відключень і одними з найперших дізнаються про аварійні ситуації.

Енергопідприємство починається з диспетчерської. Так вважає начальник центральної диспетчерської служби Василь Гребенюк. У цій сфері він уже не одне десятиліття. Нині він надзвичайно щасливий, бо приміщення, яке не бачило ремонту близько 20 років, капітально відремонтоване, обладнане всім необхідним, а головне – всі побажання працівників служби були враховані. Замінили практично все – стелю, підлогу, меблі, світильники, оргтехніку, встановили кондиціонери. Окремо облаштували зручну кімнату для прийому їжі та місце для відпочинку.

Ремонт почали із нового року. Технологічно він проходив досить складно, бо був карантин, та і диспетчерська ні на хвилину не призупиняла роботу. Однак на сьогодні все уже пройдено і зроблено.

Провідний інженер групи режимів ЦДС Ірина Дєвляшкіна працює в Товаристві вже досить довгий час, із 1991-го року. Вона та її колеги є «допоміжною ланкою» для диспетчерів: готують ремонтні та аварійні режими, розробляють схеми, передають заявки в РЕМ, словом, ведуть підготовку до роботи диспетчера.

– Дійсно, до цього капітальних ремонтів тут не було протягом багатьох років. Ми дуже вдячні керівництву обленерго за те, що звернули на це увагу, і тепер ми маємо таке гарне приміщення – світле, чисте, дуже зручне, – говорить вона.

Диспетчер Олександр Павловський додає: опинитися в таких умовах після того, що було – це як пересісти зі старого автомобіля на новий, адже тепер тут куди комфортніше.

– Робота в нас непроста, працюємо позмінно в цілодобовому режимі. Тому для диспетчера дуже важливо, щоб був такий куточок, де він може трішки відпочити, спокійно пообідати, і щоб робоче місце було облаштоване належним чином. Тепер у нас все це є, і, відповідно, й настрій зовсім інакший, – розповідає він.

У оновленому та осучасненому приміщенні робота йде куди краще, – наголошують у диспетчерській. Кажуть, тепер працюватимуть і йтимуть на роботу ще з більшим натхненням.