Таку петицію опублікували на сайті Черкаської мерії. Її автор – засновник управлінської компанії “Нова якість” Андрій Бортник.
– Наш кол-центр отримує величезну кількість скарг через неналежну послугу. У людей або ледь теплі батареї у квартирах, або взагалі холодні. І коли ми в базі бачимо, що проблем з нашого боку жодних – система заповнена, поривів немає, запуск відбувся, то виникає питання до теплопостачальника. Проблема в тому, що зараз занизькі параметри теплоносія і кол-центри ТЕЦ та ЧТКЕ замість того, аби це повідомити людям, перенаправляють до нас. І ця історія повторюється, як і минулоріч, – розповідає Андрій Бортник.
КП “Черкаситеплокомуненерго” та Черкаська ТЕЦ мають у розпорядженні дані про параметри теплоносія на вході в кожен будинок. Аби отримати відшкодування за тепло, якого мешканці по факту не отримали, ці дані важливі.
– На нараді в мерії представники Черкаської ТЕЦ заявили, що готові публікувати цю інформацію. Натомість очільник КП “Черкаситеплокомуненерго” Павло Карась відповів, що робити це не має намірів. Враховуючи таку політику теплопостачальника я і зареєстрував петицію. Вона не несе жодного фінансового навантаження на ці підприємства. Натомість дозволить не маніпулювати цифрами, люди зможуть бачити реальні показники та вимагати компенсації, – додає Андрій Бортник.
Він закликає підтримати петицію, аби на сайті мерії та ресурсах цих підприємств була в доступі вся інформація. Підтримати петицію можна за посиланням.