З початку року споживачам Черкащини відшкодовано майже 40 тис грн за неякісний товар

З січня по березень поточного року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області провели 17 позапланових перевірок суб′єктів господарювання з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів.  Планові заходи не проводились з огляду на карантин. 

У 5 випадках із перевірених суб′єктів господарювання виявлені порушення законодавства про захист прав споживачів. За їх результатами видано приписи про усунення виявлених порушень, їх суб’єкти господарювання виконали у визначені в приписі терміни.

За звітний період розглянуто 60  заяв та скарг. У телефонному режимі та на особистому прийомі спеціалістами управління захисту споживачів надано споживачам  181 консультація, роз’яснення  щодо їх прав відповідно до чинного законодавства. За сприяння  управління  споживачам Черкащини повернуто за придбані неякісні товари 38,9 тис. грн.

Працівники управління захисту споживачів дослідили 49 об’єктів рекламоносіїв:

– у сфері зовнішньої реклами – 30 од;

– у сфері внутрішньої реклами – 10 од;

– в друкованих ЗМІ – 5 од;

– на транспорті – 4 од.

За результатами розгляду матеріалів  встановлено  4 порушення у сфері реклами, застосовані штрафні санкції в сумі 3,435 тис грн., з них сплачено у добровільному порядку  2,35 тис. грн.

За 1 квартал 2021 року  переважну частку порушень законодавства у сфері реклами становить розміщення зовнішньої реклами про знижку цін на продукцію;  реклама тютюнових та алкогольних виробів, ін.

джерело