Так, за останні три місяці війни 99% клієнтів основною мовою в чат-боті обирали саме нашу рідну солов’їну.

Тоді як у січні, у перший місяць після запуску власного бота з продажу квитків у Viber та Telegram, українською за замовчуванням користувалися тільки 55% пасажирів, ще 43% послугувалися російською, 2% — англійською.

Наразі чат-боти Укрзалізниці доступні двома мовами: українською та англійською. Також ще раніше Укрзалізниця видалила російську версію власного сайту та порталу з продажу квитків booking.uz.gov.ua.

Наступним кроком стане повна дерусифікація залізниці. Зокрема, компанія планує позбутися дублювання інформації російською мовою на квитках та позначок, які відповідно до міжнародних угод і документів наносилися російською мовою на рухомий склад.

Якщо ви виявили російську мову на офіційних майданчиках Укрзалізниці, просимо надсилати відповідну інформацію на електронну пошту: service@uz.gov.ua.

Також просимо повідомляти, якщо працівники Укрзалізниці під час обслуговування використовують російську мову.

Дякуємо пасажирам за однозначну позицію 🇺🇦

Від editor