ПАТ «Черкасиобленерго» постійно підтримує комунікацію зі своїми споживачами, щоб вчасно реагувати на можливі потреби жителів

Пріоритет кожної енергетичної компанії – це комфорт і зручність споживачів. ПАТ «Черкасиобленерго» постійно підтримує комунікацію зі своїми споживачами за допомогою онлайн-сервісів компанії, відділів та підрозділів Товариства. Аби ще більше налагодити спілкування зі своїми споживачами, тримати зворотній зв’язок та вчасно реагувати на можливі потреби жителів, створили рубрику «Енергетик – у фокусі уваги».

Нині енергетика як ніколи перебуває у фокусі уваги українців, оскільки саме від якісного та безперебійного постачання електроенергії, вчасного реагування на можливі аварійні ситуації залежить нормальна життєдіяльність країни, особливо у осінньо-зимовий період.

У свою чергу велика відповідальність лежить на плечах енергетиків, які безпосередньо підтримують енергомережі у справному стані.

Про те, чи задоволені жителі Черкащини роботою енергетиків та чи готові до ймовірних відключень електроенергії, споживачі розповіли у відео.

джерело