22 червня – перший день офіційного перекриття дамби через Дніпро для проїзду транспорту, крім дозволених у ранішній та вечірній час годин. Поблизу виїзду на дамбу з боку Черкас малолюдно. Кілька десятків машин, водії яких або не знали, або забули про перекриття дамби на ремонт.
Єдине, що можна зараз закинути владцям та виконавцям, так це повну відсутність інформаційних стендів із докладним викладенням маршрутів об’їзду та годин пропуску транспорту. Лаконічний знак «об’їзд» є не дуже інформативним. Патомість поліція вже майже вивчила текст розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації.
Загалом, зі слів правоохоронців, перший день, так би мовити, блокади відбувається поки що без інцидентів. Більшість водіїв спокійно і з розумінням сприйняли інформацію про перекриття мосту на ремонт. За інформацією поліцейських, по інший бік мосту, в Золотоноші та в Софіївці, встановлені відповідні дорожні знаки. Незабаром вони мають з’явитися і на маршрутах навколо Черкас.
Поки ми спілкувалися з поліцією, принаймні кілька машин в’їхали в місто з боку дамби – це карета швидкої та синій мікроавтобус «фольксваген». Ми спробували за допомогою оптики зазирнути на міст та з’ясувати, яка інтенсивність робіт. Як виявилося, на мосту перекрита лише одна смуга руху, на іншій працює єдина фрезерувальна машина, як то відбувалося кілька днів до того. Отже, принаймні 22 червня перекриття руху не мало жодного сенсу.
Крім того, Голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко на своїй сторінці у фейсбук раніше повідомив, що міст буде перекриватися повністю лише на один-два тижні, про що буде повідомлено заздалегідь. Але, принаймні зараз, це лаконічне повідомлення є єдиним джерелом інформації про повне перекриття переправи в майбутньому. Сподіваємося, що тоді інтенсивність робіт буде відрізнятися від нинішньої, а мешканці Черкащини, для яких переправа через Дніпро є життєво необхідною, будуть відчувати якнайменше незручностей.