Черкаській громаді презентували концепцію транспортної реформи

Над запропонованим варіантом тривалий час працювали активісти Національного Корпусу. Змінювати беруться форму оплати проїзду, моніторинг транспорту, систему управління та навіть зупинки. Діюча система транспортного сполучення у місті Черкаси є не досконалою: відсутній електронний квиток, диспетчерська, пасажиропотік не відстежується, а маршрути дублюються. Зауваження є й до інформаційного наповнення зупинок.

Тролейбусним сполученням хочуть охопити й мікрорайон «Митниця». Щоправда будівництво лінії вартує 27 млн. грн. Для приватних перевізників пропонується розробити жорсткі контракти щодо умов пасажироперевезень. Втілити реформу у життя автори мріють за рахунок інвестицій.

Дивіться також: Сміляни про якість обслуговування у громадському транспорті.