Над запропонованим варіантом тривалий час працювали активісти Національного Корпусу. Змінювати беруться форму оплати проїзду, моніторинг транспорту, систему управління та навіть зупинки. Діюча система транспортного сполучення у місті Черкаси є не досконалою: відсутній електронний квиток, диспетчерська, пасажиропотік не відстежується, а маршрути дублюються. Зауваження є й до інформаційного наповнення зупинок.
Тролейбусним сполученням хочуть охопити й мікрорайон «Митниця». Щоправда будівництво лінії вартує 27 млн. грн. Для приватних перевізників пропонується розробити жорсткі контракти щодо умов пасажироперевезень. Втілити реформу у життя автори мріють за рахунок інвестицій.
Дивіться також: Сміляни про якість обслуговування у громадському транспорті.