Обласне управління юстиції приймає скарги на державних реєстраторів

З 29 березня поточного року було розглянуто 26 скарг, з них 13 – у сфері нерухомого майна і 13 у сфері бізнесу. Загалом задоволено 8 скарг. Спеціалісти радять громадянам спершу звертатись до комісії, аби уникнути судових витрат.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора,
суб’єкта державної реєстрації прав або територіального органу Міністерства
юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у
письмовій формі та має містити:
 повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи
перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних
осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга
подається представником;
- реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
- зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми
законодавства, які порушено, на думку скаржника;
- викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
- відомості про наявність чи відсутність судового спору з
порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування
оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей
до Державного реєстру прав;
- підпис скаржника або його представника із зазначенням дати
складання скарги.
До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії
документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті
прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо
скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ,
що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого
документа, засвідчена в установленому порядку.

Громадські формування повинні підтвердити свою неприбутковість, – обласне управління юстиції.