Учора у будинку по Надпільній, 214 прорвало трубу системи опалення у підвалі. Обидва приміщення, звідки можна дістатися до труб, — у приватній власності. В одне з них — не було доступу.
Упродовж кількох годин управлінській компанії вдалося вирішити це питання і фахівці усе ж потрапили усередину. У підвалі стара труба була залита шаром бетонного розчину, а руйнувалася лише від натиску пальцем чи руху ножем.
Ремонтники “Нової якості” оперативно спустили воду із системи опалення будинку, проклали 16 метрів нової поліпропіленової труби замість старої, замінили запірну арматуру, що постраждала у процесі робіт через сильні морози на техповерсі, заповнили систему теплоносієм та відновили опалення в будинку. Аж 13 годин знадобилося, аби усунути аварійну ситуацію.
Фахівці “Нової якості” діяли швидко, аби уникнути катастрофічних наслідків. Адже у такий мороз батареї, стояки та інші складові системи опалення порвало б, а мешканці на кілька тижнів лишилися б без опалення.
Нагадаємо, в управлінській компанії працює не лише цілодобова “аварійка”, яка у таких випадках тимчасово перекриває постачання води/теплоносія/електроенергії. В аварійних ситуаціях 24/7 працює ремонтна бригада. І ключові фахівці – сантехнік та зварювальник – за потреби приступають до виконання робіт незалежно від вихідних та святкових.