Прибудинкова територія цього гуртожитку настільки затишна, що нагадує європейський дворик. Так говорять про багатоквартирку на Нижній Горовій, 43 і її мешканці, і сусіди. Приводити її до ладу тут почали не так і давно: відколи будинком почала опікуватися «Нова якість», а люди зрозуміли власну відповідальність за свій гуртожиток.

Колись він перебував на балансі ПРАТ «Азот». Нині його обслуговує управлінська компанія.

– Азот нам частково робив ремонт на кухнях та сходових клітинах. Однак цього було замало. Адже коридори та перший поверх перебували в жахливому стані, а наддашок, що на вході, постійно протікав. На прибудинковій території все стоптували: парканчиків не було, і люди із сусідніх будинків ходили по наших клумбах, скорочуючи собі дорогу. Тільки посадимо якісь квіти, їх відразу затоптували, – пригадує мешканка Юлія Тараненко.

Пані Юлія якраз одна з тих, хто вболіває за свій будинок, тому взяла на себе обов’язки старшої гуртожитку. Розповідає, що її перша заявка до управлінської компанії, стосувалася ремонту входу в під’їзд: наддашку та сходів на ґанку. Із наступним зверненням жінка теж не забарилася.

– Це було прохання поставити нам огорожу, щоб нарешті облагородити клумби та зробити так, щоб по них не топталися. Нам її змонтували за короткий термін, – говорить жінка. – Мені подобається співпраця з «Новою якістю», бо тут мене чують. Ось з останнього, що виконували в нашому будинку й чим ми задоволені, – став ремонт першого поверху, який не робили тут упродовж останніх 20 років.

Майстриня по роботі з населенням «Нової якості» Наталія Пенгель додає, що перший поверх тут дійсно був у жахливому стані: фарба на стінах облущились, місцями з’явилися тріщини. Тому, як тільки на рахунку будинку накопичилися кошти, управлінська компанія розпочала ремонт.

– Виконували ми тут і чимало інших робіт. Зокрема, обпилювали дерева, частково ремонтували покрівлю, поставили поручень на вході та мініпандус. Є в цьому будинку віднедавна й нові поштові скриньки, – перераховує Наталія Пенгель. – А попереду – ще багато планів.

Таких результатів не досягти без вчасної оплати послуги з управління будинком. Це, наголошує майстриня, перший крок до виконання заявок та прохань від мешканців. Таку ж думку Юлія Тараненко постійно розтлумачує й своїм сусідам.

– У нашому гуртожитку – сотня кімнат. Платять, звісно, не всі, є кілька стабільних боржників. Тому якщо роблю чергову заявку на роботи, а майстер каже, що в нас бракує коштів, то особисто беру в управлінській компанії списки кімнат, мешканці яких мають борги, і вивішую їх на поверхах, – ділиться своїми методами жінка. – Хочеться жити в нормальних умовах, щоб у нас було гарно. І я чудово розумію, що безкоштовно ніхто нам не зобов’язаний щось робити.

Від editor