Нині усі профільні служби, оператори системи розподілу (ОСР) електроенергії країни докладають максимум зусиль, аби налагодити стабільну роботу енергосистеми. З метою балансування роботи енергосистеми України, відповідно до розпорядження НЕК «Укренерго» у більшості областей країни, зокрема і в Черкаській області, застосовано графіки аварійних відключень (ГАВ), однак соціально значимі об’єкти Черкащини залишатимуться з електроживленням.
Графік аварійних відключень (ГАВ) – це графік аварійних, а не погодинних відключень, тому заздалегідь озвучити тривалість та перелік населених пунктів чи адрес, де обмежать електропостачання, неможливо. Застосовуються такі аварійні відключення при раптовому порушенні режиму роботи об’єктів електроенергетики. ГАВ вводяться персоналом ОСР за розпорядженням диспетчера Регіонального диспетчерського центру Північного регіону НЕК «Укренерго». Це відбувається шляхом відключення живильних ліній і трансформаторів безпосередньо з центрів живлення, без попередження споживачів. У складних аварійних ситуаціях допускається багаторазове відключення одних і тих самих ліній за ГАВ. Термін виконання ГАВ становить до 15 хвилин! Однак лінії, від яких заживлені соціально значимі об’єкти, залишаються з електропостачанням.
В свою чергу ПАТ «Черкасиобленерго» переконливо просить споживачів спільними зусиллями допомогти енергетикам посприяти у зменшені навантаження на енергосистему України.
Зокрема, просимо усіх громадян максимально зменшити використання енергоємних електроприладів (електрообігрівачі, бойлери, електроплити, мікрохвильовки, пральні і сушильні машини, електричні духові шафи, посудомийні машини, кондиціонери, пилососи, електрочайники, кавоварки, праски тощо) з 7:00 до 11:00 та з 17:00 до 23:00 години. При використанні енергоємного електроприладу вимикайте усі інші електроприлади.
Крім того, звертаємося до усіх підприємців, представників банків, торгових мереж по можливості внести зміни у графіки роботи таким чином, щоб вони не припадали на такі години: з 7:30 до 10:00 та з 17:00 до 21:00. Саме на ці години припадає найбільше навантаження на електромережі. Також просимо обмежити підсвічування рекламних вивісок, банерів, біл-бордів, моніторів тощо, це також значно зменшить навантаження у мережах.
Інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення та застосування ГАВ можна дізнатися за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram і особистого кабінету споживача (детальніше за посиланням). Якщо Ви не маєте можливості скористатися одним із цих сервісів телефонуйте до кол-центру 24/7 Товариства за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328 та дізнайтеся про перерву в електроживленні та тип відключення саме за Вашою адресою, назвавши свій особовий рахунок, адресу та ПІБ споживача на якого зареєстрований договір.
Сподіваємося, що наші спільні зусилля якнайшвидше допоможуть відновити енергосистему країни.