Орієнтовно 130 тисяч споживачів обслуговують відділи по роботі з юридичними та побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго». Фахівці цих служб консультують споживачів з необхідних питань та допомагають у оформленні документів.

З якими питаннями можна звернутися до спеціалістів та які сервіси допомагають підприємствам оперативно та зручно комунікувати з Товариством та навіть дистанційно надсилати звіти, розповідають працівники цих служб.

Так, відділ по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» обслуговує 3872 юридичних споживачі, приймає від підприємств та організацій щомісячну звітність, розрахунки, акти виконаних робіт.

— Крім того, наш відділ надає консультації по нарахуваннях за реактивну електроенергію, втратах та розподілу. Кожного місяця ми формуємо обсяг електроенергії за поточний місяць наших юридичних споживачів і передаємо їх на опрацювання до ПАТ «Черкасиобленерго», — розповіла начальник відділу по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ганна Єсик. — Для автоматизації процесів та поліпшення роботи зі споживачами на офіційному сайті ПАТ «Черкасиобленерго» працює «Кабінет юридичного споживача». Це дуже зручно, адже споживачам не треба сюди їхати, а можна надсилати звітність дистанційно. Наші фахівці професійно та злагоджено виконують свою роботу і до кожного споживача мають індивідуальний підхід.

Фахівець відділу по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ірина Захарченко додає, що «Кабінет юридичного споживача» створено з 2018 року.

— За цей час майже половина юридичних споживачів, а це орієнтовно 1800 підприємств та організацій, отримали такий особистий кабінет. Це полегшує роботу фахівця та заощаджує час наших споживачів, адже їм не треба їхати і стояти в чергах. Вони можуть засвідчувати звітність електронним підписом та передавати документи, звіти про використання електричної енергії, отримувати акти і звіти, також підписані нашими фахівцями. Якщо виникають додаткові питання, то їх також можна вирішити через «Кабінет юридичного споживача», — зазначила Ірина Захарченко.

Також вона розповіла, що для реєстрації особистого кабінету необхідно звернутися у відділ по роботі з юридичними споживачами та підписати додаткову угоду. Після цього буде надісланий унікальний ключ та через банківську програму споживачі отримають доступ і зможуть одразу ним користуватися. Час реєстрації особистого кабінету триває орієнтовно день-два: від підписання заяви і до відправлення ключа.

У відділі по роботі з побутовими споживачами обслуговується згідно договірних зобов’язань близько 125 тисяч абонентів.

Провідний фахівець відділу по роботі з побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Старченко зауважила, що споживачі можуть звертатися до відділу з будь-яких питань, що стосуються електропостачання.

Начальник відділу по роботі з побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ірина Тяктєва зауважила, що окрім особистого кабінету юридичного споживача у ПАТ «Черкасиобленерго» працює також «Кабінет побутового споживача» та зручні онлайн-сервіси, за допомогою яких можна вирішити необхідні питання: швидко передати покази лічильника, дізнатися інформацію про споживання електроенергії, про планові, позапланові та аварійні відключення. Зокрема, кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго», чат-бот у Viber та Telegram.

Якісне надання послуг споживачам Черкаською міською філією підтверджує жителька міста Черкаси Лариса Пархоменко.

— Я співпрацюю з Товариством орієнтовно шість років, то мені дуже приємно працювати. Працівники ввічливі, пояснюють зрозуміло, дуже приємно приходити до них. Зараз у нас триває приєднання до електроустановки, тож я звернулась до них за консультацією, — зазначила Лариса Пархоменко.

Директор Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Вадим Трохимець наголошує, що Черкаська міська філія ПАТ «Черкасиобленерго» обслуговує юридичних та побутових споживачів міста Черкаси за договірними умовами.

— З усіма споживачами ми маємо договірні умови, які повинні виконуватися з обох сторін. Коли споживач виконує умови договору між споживачем і оператором системи розподілу, то зі свого боку ПАТ «Черкасиобленерго» гарантує якісні послуги для вирішення будь-яких питань, які виникають у споживача, — підсумував Вадим Трохимець.

Шановні споживачі! Нагадуємо: щодо питань розподілу електричної енергії ви можете звертатися до кол-центру Товариства у цілодобовому режимі за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328. 

Користуйтеся зручними онлайн сервісами:

–  особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;

– паблік-аккаунтом ПАТ “Черкасиобленерго” у Viber. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;

– Telegram-ботом ПАТ “Черкасиобленерго”. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;

– швидкою формою на сайті Товариства.

Дізнавайтеся актуальні новини на нашому сайті, на Facebook-сторінці та у Telegram-каналі ПАТ «Черкасиобленерго».

Від editor