Зловмисники приходять до помешкання громадян, представляються працівниками комунального підприємства, а потім відволікаючи господаря здійснюють крадіжки. Вже зафіксовано два подібні випадки.

Інший телефонний дзвінок надійшов до енергослужби підприємства. Крадії вигадують правдоподібні історії, аби ввести потенційну жертву в оману. Тож працівники «Черкасиводоканалу» закликають абонентів бути обачними.

Згідно з процедурою повірки, монтажу та демонтажу лічильника води, абонента спочатку письмово попереджають про те, що він повинен зателефонувати і залишити заявку. За день до перевірки працівник «Черкасиводоканалу» чітко представившись, телефоном вказує час візиту представника підприємства. Як відрізнити водоканалівця від шахрая – далі у сюжеті.

Нині лічильники черкащан перевіряє 45 контролерів «Черкасиводоканалу», всі вони мають при собі необхідні документи. Якщо особа відмовляється показати посвідчення – власникомоволодіння не повинен відчиняти двері, а навпаки – повідомити працівників «Черкасиводоканалу» та поліцію про спробу вчинення шахрайства невідомими особами.

Черкаські водоканалівці завершують оновлення мережі для жителів Митниці.

YouTube player

Від Editor