«Черкасиводоканал» спільно з ПриватБанком інформує черкащан про користування smart-карткою

До уваги споживачів – інструкція з поповнення картки через термінал:

Насамперед, необхідно здійснити авторизацію. Це можна зробити за допомогою мобільного телефону, або банківської картки. Якщо ви обрали другий спосіб – необхідно вставити банківську картку в приймач та набрати пін-код. Перед вами відкривається меню терміналу, де в полі «пошук» набираємо – «Черкасиводоканал». В меню, що з’явиться перед вами, необхідно обрати опцію – КП Черкасиводоканал (поповнення смарт-картки). Далі потрібно заповнити поле з номером смарт-картки, ввести суму поповнення та натиснути «далі».

Виконати платіж можна як готівкою, так і банківською карткою. Щоб поповнити смарт-картки через систему Приват24 потрібно зайти на одноіменний сайт та здійснити авторизацію за номером телефону. Потім у меню «мої платежі» створюємо новий платіж. Для цього у пошуковий рядок вводимо назву підприємства – Черкасиводоканал і обираємо «поповнення смарт-карти» серед запропонованих опцій. Далі вводимо номер смарт-карти і суму поповнення, кратну 0,35 грн., тобто вартості 1 л води. Насамкінець додаємо платіж у кошик і здійснюємо оплату.

«Черкасиводоканал» повідомляє споживачів, що незабаром придбати smart-картку можна буде не лише у касі підприємства, а й за місцем розміщення автоматів. Графік виїзного продажу з᾽явиться на кожному автоматі та на офіційному сайті підприємства vodokanal.ck.ua.