Таким чином черкащанам стало ще простіше повідомляти про проблеми житлово-комунального характеру з мобільного. Кількість звернень коливається від 400 до 800 щодоби. Чергові приймають виклики і скеровують їх до відповідних служб. У шаленому ритмі міський кол-центр працює цілодобово, а тепер іще ефективніше.
Наразі у службі працює 5 телефонних ліній короткого номеру, 4 міські телефони та 3 мобільні. Відтепер жителі Черкас можуть лишати свої звернення за такими телефонними номерами: 1505 (зі стаціонарного), (050) 464 60 60, (068) 791 70 67, (073) 700 15 05 – з мобільного.
Дивіться також: «Оперативна служба 1505» протягом доби приймає від 500 до 3000 звернень черкащан.