«Черкасиенергозбут» запроваджує заходи щодо недопущення поширення вірусних захворювань

Обслуговування споживачів у приміщенні ЦОС здійснюватиметься лише за потреби в особистій присутності споживача!

Для забезпечення дистанційного обслуговування потреб споживачів вводяться додаткові телефонні номери. Споживачі Черкаського міського ЦОС можуть отримати вичерпні консультації за номерами телефонів:

(0472) 31-65-78
(0472) 31-66-33
(0472) 31-66-32
(0472) 31-66-34
(0472) 31-65-79
(067) 510-54-40
(067) 218-40-89

Для запобігання розповсюдженню вірусних захворювань у Черкаському міському Центрі обслуговування споживачів вводяться технологічні перерви для санітарної обробки і провітрювання приміщення.

Графік технологічних перерв:

10:00 – 10:10
12:00 – 12:10
14:00 – 14:10
16:00 – 16:10

Шановні споживачі, радимо вам обмежити відвідування будь-яких закладів впродовж карантину. Якщо вирішення вашого питання потребує особистої присутності, зберігайте безпечну відстань (не наближайтесь до фахівців ближче ніж на 1 м), максимально скоротіть час перебування у закритому приміщенні, частіше мийте руки з милом та обробляйте їх дезінфікуючими засобами, а також користуйтесь іншими рекомендаціями МОЗ України.

Джерело