Низку тематичних заходів у закладі організували і провели в рамках пілотного проекту унікальної програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Залучивши до участі понад пів тисяч українських шкіл, фундатором даного проекту став центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» за сприяння міжнародного фонду «Монделіса».
Відколи колектив Смілянської школи №11 активно долучився до участі у пілотному проекті, життя у навчальному закладі кардинально змінилося, запевняє заступник директора Людмила Хижкіна.
За два місяці активної роботи у навчальному закладі провели близько 250 класних та загальношкільних заходів. А ще за цей час школярі, залучивши власні родини та громадськість мікрорайону, відзняли і презентували майже пів тисячі відеороликів.
Дивіться також: ДО СВЯТА 8 БЕРЕЗНЯ У СМІЛІ ТРАДИЦІЙНО ЗОРГАНІЗУВАЛИ ВИСТАВКУ ЮНИХ ХУДОЖНИКІВ
Символом нинішнього тижня, що триває під гаслом «Мистецтво емоцій», став звичайний смайлик. Смайлики надсилали один одному, дарували, фотографувалися зі смайликами тощо. Аби вивчити власні емоції та успішно розібратися у своїх станах, дітям запропонували різні види терапії.
З четвертокласниками, аби поринути у світ емоцій, вчителі малювали веселку. Другокласників тішили різнокольорові повітряні кульки та паперові метелики на дошці, а чудодійна музика та думки про омріяну подорож чарівним лісом допомогла малюкам прислухатися до себе та своїх почуттів. Восьмикласникам старші наставники запропонували кольоротерапію. У невимушеній атмосфері вони слухали про те, що символізує кожен колір, як правильно використовувати барви, який колір є кольором енергії, який – легкості, який – рішучості, який – спокою тощо. Наприкінці школярі залюбки змішали кольорові настрої на білій футболці за допомогою маркерів.
У 10-му класі цього дня відновити свій емоційний стан, вгамувати внутрішній порив, знайти і активувати приховані резерви організму намагалися за допомогою медитації. Та найбільш яскрава феєрія емоцій панувала в арт-студії, що розгорнули біля актової зали. Тут вдало поєднали два ключові види мистецтва – живопис та музику. Відтворити музику на папері спробували шестикласники. Під час звучання флейти, кларнету, саксофона, гітари та синтезатора, в уяві дітей виникали різні образи і кольори, які вони переносили на ватман.
Так, легко і креативно, школярів надихнули на творчість, додали дітлахам впевненості, показали їм, як правильно обрати шляхи самовираження та допомогли формувати естетичні смаки.