Напередодні в одній із квартир у під’їзді №4 трапилася пожежа. Мешканці оперативно перекрили газопостачання та викликали всі необхідні служби.
Загорання загасили, але відновлення газу поки неможливе. І на це є кілька серйозних причин, без яких «Черкасигаз» не подасть до трьох стояків «блакитний вогник».
По-перше, у мешканців відсутні індивідуальні договори на обслуговування газового обладнання. Нагадаємо, що укласти договір можна з будь-якою організацією, що має відповідну ліцензію, у тому числі й із «Газ-сервіс».
По-друге, на першому поверсі під’їзду мешканці добудували балкон, не вивівши газопровід назовні. Балкону вже кілька років, але донині люди не зрозуміли, що створили небезпеку й собі, і сусідам. Адже частина мережі опинилася у приватному помешканні, і фахівці не мають доступу до газопроводу та кранів. Тепер власники житла мають надати копії дозвільних документів та погодження від «Черкасигаз» на добудову балкону.
Також не в усіх квартирах наявні газові лічильники. Щоб їх встановити, мешканці мають звернутися із заявою до «Черкасигазу».
Зі свого боку «Газ-сервіс» робить усе можливе, щоб пришвидшити процедуру. Співробітники інформують мешканців про укладання угод, надають усі необхідні консультації.
Поки ж квартири, на жаль, лишаються без «блакитного вогника».