– Зараз такі роботи ми не виконуємо авансом, як раніше. Поточні заявки, і встановлення паркану включно, беремо в роботу за достатнього рівня проплат у будинку. Якщо заборгованість не перевищує три місяці, – говорить заступниця директора управлінської компанії Ольга Протасенко.
Нині нових поставок секцій немає – використовують запаси минулого року. Тому паркан з’являється лише біля тих будинків у черзі заявок, в яких на рахунку достатньо коштів.
До всього обов’язково потрібна згода мешканців щодо місця встановлення.
– Ми не хочемо, аби трапилося, як в одному з будинків на Чехова. Коли після встановлення паркану його зруйнували співвласники, які звикли на огороджених територіях паркувати свої автівки. Тому, коли отримуємо таку заявку, обов’язково уточнюємо, чи є колегіальне рішення від мешканців щодо цих робіт, – додає пані Ольга.
У компанії закликають лишати заявку лише після того, як ви запевнилися, що ваші сусіди – ЗА, а рівень проплат у будинку – у нормі.
Пам’ятайте: оплата за послуги – це теж ваш внесок у нашу Перемогу. Адже кожна робота з облаштування та покращення будинків та територій навколо виконується з вірою в ЗСУ.