Важливе повідомлення для усіх споживачів, електропостачальників та інших контрагентів, які ведуть листування з ПАТ «Черкасиобленерго»: у Товаристві розпочав діяти новий сервіс електронної пошти. Це означає, що відтепер електронні листи до усіх споживачів, а також інших організацій та партнерів, з якими співпрацює Товариство, надсилатимуться з нової корпоративної електронної пошти.
Відтак, усі поштові адреси ПАТ «Черкасиобленерго» змінились з «адреса@obl.ck.energy.gov.ua» на «адреса@cherkasyoblenergo.com».
Наприклад, відтепер електронна адреса головного офісу ПАТ «Черкасиобленерго» змінилась на kanc@cherkasyoblenergo.com,
електронна адреса кол-центру 24/7 на – callcenter@cherkasyoblenergo.com,
електронна адреса інформаційно-консультаційного центру на – ikc@cherkasyoblenergo.com.
Також важливо зазначити, що усі листи, які надійдуть на попередню електронну адресу, прийматимуться лише до 31 грудня 2022 року. З 1 січня 2023 року усі електронні адреси, які закінчуються на @obl.ck.energy.gov.ua, перестануть функціонувати.
Нагадуємо, що сервісні центри ПАТ «Черксиобленерго»: кол-центр та інформаційно-консультаційний центр працюють в штатному режимі.
Кол-центр 24/7 працює В ЦІЛОДОБОВОМУ РЕЖИМІ У ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІcallcenter@cherkasyoblenergo.com | (0472) 33-87-87(093) 170-40-57(050) 434-87-87(067) 690-48-480800-501-328 |
Графік роботи ІКЦ (прийом громадян)Пн.-Чт з 09:00 – 16:00, Пт. з 09:00 – 14:00, Обідня перерва з 12:00-13:00, Сб.Нд. – вихіднийikc@cherkasyoblenergo.com | (0472) 37-95-10(0472) 37-44-90(0472) 37-28-56 |
Товариство поважає свого споживача, дбає про його вчасне інформування та комфорт обслуговування. Тож просить врахувати зміни щодо нового сервісу електронної пошти під час наступного листування з нами.
Дякуємо за розуміння! Працюємо заради безаварійного та надійного розподілу електричної енергії!