Плануючи відвідати один із підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго», користуйтеся оновленим графіком прийому. Віднині Товариство працюватиме у такому режимі:

Понеділок–четвер: 08:00–16:45 год.

Обідня перерва: 12:00–13:00 год.

Дистанційні онлайн-сервіси ПАТ «Черкасиобленерго» до ваших послуг продовжують працювати цілодобово.

Зокрема, всю актуальну інформацію ви можете дізнатись у кол-центрі 24/7, на офіційному сайті, Facebook-сторінці ПАТ «Черкасиобленерго», особистому кабінеті споживача та Viber- або Telegram-ботах.

Нагадуємо: кол-центр 24/7 ПАТ «Черкасиобленерго» працює в цілодобовому режимі у вихідні та святкові дні і надає консультації з будь-яких питань щодо розподілу електричної енергії.

(0472) 33-87-87

(093) 170-40-57

(050) 434-87-87

(067) 690-48-48

0800-501-328

callcenter@cherkasyoblenergo.com

Також, для вирішення питань можна звернутися до інформаційно-консультаційного центру Товариства. Графік роботи ІКЦ: Пн.-Чт з 08:00-16:45. Обідня перерва з 12:00-13:00.

(0472) 37-95-10

(0472) 37-44-90

(0472) 37-28-56

ikc@cherkasyoblenergo.com

kanc@cherkasyoblenergo.com

Також на сайті Товариства дізнавайтеся необхідну інформацію у кабінетах побутового та юридичного споживача.

За допомогою кабінету юридичного споживача ви можете:

  • надати звіт в електронній формі;
  • переглядати кількість спожитої електроенергії;
  • переглядати історію споживання електроенергії;
  • переглядати помісячний баланс розрахунків.

У побутовому кабінеті ви можете дізнатися інформацію про кількість спожитих кВт/год за місяць, останні зафіксовані покази електролічильника, заповнити форму передачі показів електролічильника, дізнатися про планові/позапланові/аварійні відключення електроенергії, графіки погодинних відключень електроенергії тощо.

Крім того, інформацію щодо планових/позапланових/аварійних відключень електроенергії ПАТ «Черкасиобленерго» можна отримувати за допомогою послуги з SMS-інформування. Налаштувати цю послугу дуже просто. Необхідно зателефонувати до кол-центру 24/7 та повідомити оператору свій особовий рахунок і номер телефону, на який бажаєте отримувати SMS–повідомлення.

Передавати покази лічильника можна:

  • через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
  • за допомогою паблік-аккаунту ПАТ «Черкасиобленерго» у Viber
  • за допомогою Telegram бота ПАТ «Черкасиобленерго»
  • через швидку форму на сайті Товариства;
  • зателефонувавши до кол-центру

Детальну інструкцію з використання паблік-акаунта Viber, чат-бота Telegram, швидкої форми та особистого кабінету Ви можете переглянути у розділі Показники на головній сторінці офіційного сайту ПАТ «Черкасиобленерго». Також через паблік-акаунт Viber та чат-бот Telegram можна залишити повідомлення оператору, вказавши свій особовий рахунок та дізнатися про перерви електроживлення.

Від editor