Мост в Черкасах закрито

На дамбу пускають по годинам, хоча в нічний час роботи не ведуться. А чекащани самі утворюють затори, намагаючись зайняти чергу на проїзд завчасно

Вже тиждень переправа через Дніпро в Черкасах відкрита лише для приватного та комерційного транспорту з вагою до 5 тонн протягом трьох ранішніх та трьох вечірніх годин.

Попри виконання розпорядження голови ОДА Юрія Ткаченка про перекриття руху транспорту, активних робіт ані на дамбі, ані на самому мосту не видно. Асфальтування дорожнього покриття, що розпочалося з боку села Благодатне, швидко просувається в бік Черкас. Одна бригада, що працює на цій ділянці дороги, зрізає старий шар асфальту та накатує новий на підготовлену поверхню шар нового асфальтового покриття. За великим рахунком, подібні роботи не потребують повного перекриття руху транспорту.

У нічний час роботи зупиняються, хоча рух дамбою перекрито. Виняток було зроблено лише минулого тижня: під час зливи в п’ятницю рух дамбою було відкрито.

Ще абсурдніша ситуація з ремонтом мосту. Спеціальна техніка днів минулого тижня за кілька зрізала верхній шар покриття мосту до армуючої сітки лише на одній зі смуг. Ми кілька разів протягом дня виїжджали до мосту і спостерігали, що перекривалася лише одна смуга руху, по іншій міг безперешкодно проїхати будь-який транспорт, не створюючи проблем для робітників.

Графік роботи ремонтувальників мосту також дивує. Ані в ночі, ані у вихідні дні жоден робітник не працював саме на мосту.

Тоді навіщо введено такий жорсткий графік перекриття? Запитання, наразі, залишається без відповіді. Та щодня в мережі починає наростати обурення громадян такими повільними темпами робіт і тими незручностями,від яких потерпає велика кількість мешканців Черкащини. Навіщо перекривати переправу, якщо роботи в нічний час зупиняються, а на самому мосту – взагалі відсутні?

Справжній колапс стався в неділю, 25 червня. Вочевидь, певна кількість тих, хто бажав якнайшвидше дістатися з лівого берега на правий, почали займати чергу біля в’їзду на дамбу в селі Благодатне ще за кілька годин до відкриття руху. Уже близько 14.00 у черзі стояли кілька десятків автомобілів. До 16.00 черга розтяглася на кілька кілометрів, і в ній стояли вже до 600-700 автівок. І поки затор почав рух, минула майже година. Затор майже розсмоктався лише до моменту перекриття руху в нічний час, незадовго до 19-ої години.

Зазвичай у робочі дні переправа через Дніпро займає в більшості випадків до однієї години проти звичних 20-30 хвилин. Затримка викликана корками, які утворюються по обидва боки мосту, на якому відкрито односторонній рух.

До речі, попри вимогу договору про встановлення світлофору для регулювання руху, навіть попри вже встановлений відповідний дорожній знак, регулювання досі здійснюють поліцейські.

Крім того, попри обіцянки встановити відповідні дорожні вказівники на маршрутах під’їзду до дамби, їх не встановили. Наприклад, на золотоніському кільці є в наявності лише дорожній знак, що інформує водіїв про те, що дорога веде в глухий кут. А от роль роз’яснювання бере на себе, знов-таки, поліція.

Черкасами шириться занепокоєння. Бо вочевидь контраст між обіцянками вести інтенсивні будівельно-ремонтні роботи і реальними темпами робіт разючий. Схоже, що компанія-підрядник не мають заявлених під час тендеру людських та технічних ресурсів і змушено працює лише одну зміну. Виникає тоді слушне питання: навіщо були всі ті розмови, що роботи вестимуться цілодобово? Реальність виявилася сумнішою. І черкащанам ще протягом тривалого часу доведеться миритися з незручностями.