Завдяки незлагодженій роботі підрядника, що ремонтує міст, та Служби автомобільних доріг, яка замовила відповідні роботи, кілька сот черкащан уранці в суботу, 11 листопада, опинилися в пастці на черкаському мосту через Дніпро.
Напередодні Служба автодоріг анонсувала можливу зміну вечірнього вікна пропуску транспорту у зв’язку з проведенням бетонувальних робіт. Однак за невідомою причиною роботи вранці були розпочаті ще під час вранішнього вікна пропуску і зупинили рух автотранспорту. Деяким автівкам довелося майже на годину зупинитися прямо посеред мосту. Люди фактично стали заручниками, а їхні життя піддалися смертельній небезпеці, адже міст нині стоїть без огорожі, а дорожнє полотно межує з отворами над водою.
Серед заручників донецького підрядника опинилася і співробітник «Антени» Оксана Горецька. Вона з маленькою дитиною намагалася під час вікна пропуску власною автівкою дістатися до Черкас.
Рух у напрямку Черкас було зупинено з 9 години до моменту, поки остання автівка у зустрічному напрямку не проїхала міст. Проте перетнути міст Оксані, як і решті водіїв, вдалося лише близько 11-ої. Через 15 хвилин стояння посеред мосту Оксана спробувала зателефонувати в поліцію, яка переадресувала її до Служби автомобільних доріг.
На щастя, згодом рух транспорту було поновлено. Але водіям довелося провести в автах ще близько 45 хвилин. У демократичному суспільстві винні були б притягнуті до відповідальності. Але це не стосується України.
Нагадаємо, тендер на ремонт черкаського мосту виграла донецька компанія «Альтком», проти якої на момент тендеру було розпочато процедуру банкрутства. Але це не завадило місцевим чиновникам визнати їх переможцем торгів, а згодом кілька разів міняти договір та постійно подовжувати терміни виконання робіт. І це лише тому, що компанія виявилася пустишкою, що не мала відповідних матеріально-технічних та кадрових ресурсів. Але неспроможність підрядника цілком влаштувала черкаську обласну владу – адже, за даними «Антени», фактичним субпідрядником ремонту мосту, вартість якого згідно з тендерною документацією становить 120 млн грн, є фірми, пов’язані з головою Черкаської ОДА Юрієм Ткаченком.
Вірогідно, що ремонт мосту не буде завершено навіть до кінця року, адже нині триває бетонування лише третього з десяти прольотів мосту. Після завершення заливання останньої секції моноліт має вистоятися близько місяця і лише потім стане можливим облаштування асфальтового дорожнього покриття. За таких умов остаточні роботи на мосту та дамбі можуть бути завершені не раніше другого-третього кварталу наступного року.
Так що черкащанам доведеться терпіти страшні незручності ще майже рік. І невідомо ще, чи понесуть чиновники відповідальність за безгосподарність або велику аферу з ремонту мостового переходу через Дніпро. Вже нині подейкують про порушення будівельних норм під час реконструкції мосту та пошкодження його конструкцій. Так що цілком ймовірно, що для декого з чиновників все може завершитися кримінальним провадженням.
Нагадаємо, що Антена провела власне розслідування і виявила, що підрядник, що виграв тендер на ремонт мосту має донецьку реєстрацію і проти нього розпочато процедуру банкрутства.