В Управлінні Держпраці щочетверга працює «гаряча лінія» та ведеться прийом громадян

З метою надання жителям Черкащини оперативної та кваліфікованої інформаційно-консультативної допомоги, в Управлінні Держпраці у Черкаській області щочетверга працює «гаряча телефонна лінія» відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління та ведеться особистий прийом громадян.

Уточнити потрібну інформацію громадяни можуть за електронною адресою: 23ck@dsp.gov.ua або телефонами:

– сектор звернення громадян та доступу до публічної інформації (0472) 33-69-34;

– сектор документального забезпечення та контролю (0472) 33-68-64;

– сектор юридичного забезпечення (0472) 45-60-03.

Загалом протягом 2017 року фахівці Управління розглянули понад 1,5 тис. звернень громадян, серед яких найчастіше порушувалося питання недотримання роботодавцями вимог законодавства про працю. Громадян турбували проблеми із несвоєчасною виплатою заробітної плати, оформленням відпустки, порядком звільнення, невідповідність дій роботодавця вимогам законодавства про працю тощо.