У 2020 році до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло майже пів тисячі звернень від громадян.
Найчастіше черкащани порушували питання про:
- захист прав споживачів – 199 (40 %);
- екологія та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 127 (25,5%);
- безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 85 (17,1%);
- ціни – 46 (9,2%);
- захист рослин та фітосанітарії – 10 (2%);
- діяльність посадових і службових осіб – 2 (0,4%);
- інші – 29 (5,8%).
Дивіться також: ВІД ПОЧАТКУ РОКУ НА ПОРУШНИКІВ САНІТАРНОГО ЗАКОНОДАВСТВА НАКЛАДЕНО 91 ШТРАФ – ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА
Як у 2020-ому, так і у 2021-ому роках громадяни зверталися до Головного управління Держпродспоживслужби Черкащини щодо якості продуктів та безпечності їх для здоров’я споживача, загальних вимог до безпечності продукції (в т. ч. інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вмісту у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції); недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність), порушення норм санітарного законодавства.
Дивіться більше відео.

Також звернення стосуються проблеми неякісного надання послуг суб’єктами господарювання. Кожна друга скарга викликана відмовою в обміні товару або порушенням прав споживача обслуговуючим персоналом. Повідомлялося про продаж неякісної продукції, особливо харчових продуктів, підвищення цін на лікарські засоби.