Це буде перший цикл із запланованих чотирьох – 2018, 2020, 2022 та 2024 років.
Дослідження спрямоване на визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи. У 2018 році в ньому візьмуть участь понад 9 500 четвертокласників із 368 закладів освіти всіх областей України.
Виконання завдань з читання передбачає роботу з текстами різних типів. Учні отримають для роботи буклет із текстом і окремий зошит із завданнями до нього, у якому вони фіксуватимуть свої відповіді.
Завдання з математики спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними».
Кожен учасник моніторингового дослідження виконуватиме завдання в зошиті, який він отримає.
Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що візьмуть участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде.
Моніторингове дослідження дасть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, у тому числі й тих, які навчаються в малих закладах загальної середньої освіти.
За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти
Дивіться також: В Україні відкрито безкоштовні курси онлайн-підготовки до ЗНО