Спеціалісти з інформаційних технологій модернізували колл-центр ПАТ «Черкасиобленерго», встановивши новий сервер та програмне забезпечення, яке розробили власноруч.
Надати допомогу та консультацію кожному клієнту – таке завдання виконує оновлений колл-центр «Черкасиобленерго», який модернізували IT-спеціалісти підприємства. Сучасність вимагає якнайбільшого використання електронних сервісів. За допомогою нового спеціалізованого серверу, впровадження відкритої платформи «Астерікс» та власноруч розроблених комп’ютерних програм працівники колл-центру будуть мати змогу обробити значно більшу кількість звернень громадян.
У колл-центрі повністю замінили всю апаратуру – від телефонії та комп’ютерів до вентиляції, максимально поліпшили умови роботи для операторів. Наразі в колл-центрі одночасно працюють 12 операторів, 2 залишаються на нічну зміну – колл-центр працює у форматі 24/7. Усі оператори мають вищу освіту та проходять спеціальні курси, а до роботи допускаються лише після складання екзамену.
Для оператора Оксани найважче в роботі – останні дні місяця, коли клієнти масово починають подавати показники лічильників. Раніше навіть апаратура в ці дні починала давати збої. Наразі таких проблем немає. Проте інколи виникають конфліктні ситуації з боку клієнтів. Але деякі абоненти вже пізнають операторів по голосу і навіть намагаються сказати щось приємне.
Дивіться також: «Черкасиобленерго» впроваджує в роботу контролерів сучасні технології