З травня 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нових заяв про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Усім отримувачам житлової субсидії та бажаючим її оформити на сезон 2021-2022 років необхідно подати нову заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати. Субсидія буде призначатися з початку неопалювального сезону за умови звернення за її отриманням до кінця вересня 2021 року.
Для подачі зазначених документів необхідно:
• Здійснити попередній запис за номером телефону: 37-23-52, 54-22-01, 71-01-94, обравши зручну для Вас дату візиту до управління (УВАГА! Особистий прийом громадян буде здійснюватися лише за умови попереднього запису та за умови дотримання заходів безпеки щодо попередження розповсюдження коронавірусної хвороби).
•Подати необхідні документи он-лайн за допомогою електронного сервісу «Система попередньої реєстрації документів для призначення житлових субсидій» https://subsidii.mlsp.gov.ua (Прийом документів онлайн розпочнеться після внесення відповідних змін до електронної форми).
• Надіслати заповнені бланки до управління соціально допомоги та компенсаційних виплат поштою на адресу: 18005, Черкаси, б-р Шевченка,307.
Зазначені вимоги передбачені постановою Кабінету Міністрів України №420 від 14 квітня 2021 р. та Наказом Мінсоцполітики №242 від 07.05.2021 р.
Бланки Заяви та Декларації можна роздрукувати з офіційного веб-сайту Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua/news/16214.html
Заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг «Дія», офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням кваліфікованого електронного підпису).
У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній кваліфікований електронний підпис із застосуванням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків, житлова субсидія призначається лише після підписання заявником зазначених документів у паперовій формі протягом місяця з дня подання заяви та декларації в електронній формі, зокрема, під час складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.
У разі, коли заяву та декларацію в зазначений строк не підписано незалежно від причин відсутності підпису заявника, громадянин (у разі бажання отримати житлову субсидію) зобов’язаний подати нові заяву та декларацію.