У 2021 році у Держбюджеті були закладені кошти на модернізацію 30-кілометрової ділянки залізниці між станціями імені Т.Г. Шевченка та Черкаси.
Роботи виконуються у рамках проекту щодо запуску швидкісних потягів за маршрутом Київ-Черкаси. Він складається із двох черг: це електрифікація вже існуючої лінії з виводом контактної мережі до станції Шевченка і відновлення обхідної ділянки, щоб скоротити час проїзду.
Слід зазначити, що є деякі прогнози, що експрес, який не буде заїжджати на вузлову станцію, втратить частину пасажирів, які мешкають в Смілі. Як один із варіантів можуть розглядати зупинку цього потяга на платформі «Центральна», яка розміщена близько до центру міста і біля неї проходить багато маршрутів міського транспорту. В такому разі існуючу платформу потрібно буде реконструювати та збільшити її довжину.
У випадку активізації залізничного сполучення через Смілу у бік Черкас, прогнозують , що будуть виникати затори на переїздах, а також потрібно облаштовувати пішохідні переходи. Бо поки через колії в деяких місцях лише прокладені дерев’яні шпали і залізобетонні плити.
Процес електрифікації ділянки від Черкас до станції Шевченка триває. У Смілі біля станції ведуться роботи щодо модернізації колій і підготовка до монтажу опор. На відміну від Черкас тут ще багато роботи попереду. В обласному центрі на даний час вже встигли виконати установку опор на станції . Бокові колії, що ведуть до головного перону , будуть готові в першу чергу. Опори під контактну мережу встановили на десяти кілометрах шляху і по самій станції Черкаси. Тож залишається ще 20 кілометрів і передбачити на скільки ще затягнуться роботи важко. Раніше називалась дата запуску мережі 25 грудня 2021 року. Але об’єми робіт попереду ще великі.