1 жовтня 2009 року інформаційно-консультаційний центр ПАТ «Черкасиобленерго» вперше відчинив свої двері для споживачів. Він був створений згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Віднині персонал сервісного центру щодня обслуговує споживачів та постійно дбає про сучасне і якісне надання послуг.
За словами начальника інформаційно-консультаційного центру Світлани Білокінь головними напрямками роботи сервісного центру є надання консультацій споживачам ПАТ «Черкасиобленерго», врегулювання спірних питань та конфліктних ситуацій, розгляд звернень та скарг.
— До ПАТ «Черкасиобленерго» надходять звернення споживачів в письмовому та електронному вигляді, під час особистого прийому та в телефонному режимі. Наші працівники докладають максимальних зусиль для врегулювання усіх питань та звернень споживачів. За період з 1 січня по 1 вересня 2022 року працівниками сервісного центру прийнято та опрацьовано 1216 звернень, з них 467 письмових, 738 усних та 11 електронних. За цей період було проведено три засідання комісії інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» за участі представників сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, а також Держенергонагляду, — розповіла начальниця інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Світлана Білокінь.
Дивіться також: ПАТ «Черкасиобленерго» активно готує мережі до осінньо-зимового періоду
До інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» споживачі звертаються з таких питань: договірні відносини, нарахування обсягу електричної енергії, якість електричної енергії, приєднання до електричних мереж оператором системи розподілу та інші питання.
— Також спеціалісти інформаційно-консультаційного центру надають інформацію щодо переоформлення договорів, встановлення тарифних лічильників, передачі показів лічильника, вирішують спірні питання між споживачем та оператором системи розподілу, — зауважила інженер І категорії інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Вікторія Гук.
Дивіться також: ПАТ «Черкасиобленерго» просить споживачів неухильно дотримуватись правил пожежної безпеки
Вона додала, що для коректного формування рахунків та уникнення непорозумінь потрібно передавати покази електролічильника на 1 число кожного місяця.
Незважаючи на воєнний стан інформаційно-консультаційний центр працює в штатному режимі.
— Ми приймаємо громадян, надаємо консультації і допомагаємо у вирішенні інших проблем. Працівники нашого сервісного центру розглядають як усні звернення, так і письмові. До нас звертаються із скаргами, які ми розглядаємо згідно із Законом України «Про звернення громадян» протягом 30 календарних днів. Також розглядаємо звернення від Держенергонагляду, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та інших органів влади, — прокоментувала провідний інженер інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Ольга Палкіна.
Колектив інформаційно-консультаційного центру працює злагоджено, оперативно та професійно.
— Завдяки нашому колективу, його організованості та професійності наша робота виконується вчасно та якісно. Ми підтримуємо один одного, допомагаємо та спільно шукаємо ефективні раціональні рішення для наших споживачів. Нам приємно щодня приходити на роботу та виконувати свої обов’язки, — зазначила інженер інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Коцюбська.
У вересні інформаційно-консультаційний центр відзначив ще одну дату – п’ять років з дня зміни місця розташування. З того часу для працівників сервісного центру створені більш сучасні та комфортні умови для обслуговування споживачів.
— Від колективу інформаційно-консультаційного центру хочу подякувати нашому керівництву за турботу, комфортні умови для праці. Також ми вдячні директорам філій, відокремлених структурних підрозділів, філіалів та директорам за напрямками діяльності за плідну співпрацю, — підсумувала начальниця інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Світлана Білокінь.
Нагадаємо, інформаційно-консультаційний центр приймає звернення на електронну пошту: ikc@cherkasyoblenergo.com та kanc@cherkasyoblenergo.com. А також телефоном: (0472) 37-95-10; 37-44-90; 37-28-56. Фахівець із приєднання до мереж (0472) 39-52-46, 095 555-09-05.
ПАТ «Черкасиобленерго» і надалі докладатиме максимум зусиль для обслуговування своїх споживачів та виконання найважливішого завдання – якісного та безперебійного розподілу електричної енергії.
Від колективу ПАТ «Черкасиобленерго» бажаємо інформаційно-консультаційному центру успіхів та натхнення у роботі, невпинного розвитку, вдячних споживачів, невичерпної енергії та міцного здоров’я усій команді сервісного центру.