Пат «Черкасиобленерго» запровадило новий сервіс — безкоштовне sms-інформування про планові відключення електроенергії

Фахівці IT-департаменту ПАТ «Черкасиобленерго» запровадили новий сервіс – безкоштовне SMS-інформування про планові відключення електроенергії (заплановане за 10 днів до його здійснення, відключення електроенергії споживачам).

Нині послуга з SMS-інформування діє в рамках пілотного проекту та проходить тестування. Зокрема з квітня цього року сервіс випробовується в Черкаському районі і згодом буде поширений на всі райони Черкаської області.

Щоб підключити послугу, абонент має зателефонувати до кол-центру 24/7 Товариства за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 та повідомити номер телефону, на який буде зручно отримувати SMS-повідомлення. Це стосується як побутових так і юридичних споживачів для того, щоб вони могли заздалегідь планувати побутові справи та роботу підприємств та відомств.

Дивіться також: МАЙЖЕ ПІВМІЛЬЙОНА ДЗВІНКІВ ОБРОБИЛИ ОПЕРАТОРИ КОЛ-ЦЕНТРУ ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» ЗА 2020 РІК

Споживачам завчасно до запланованого відключення на мобільні телефони приходитимуть SMS-повідомлення щодо конкретної дати та часу відключення електроенергії.

SMS-формат для повідомлень було обрано ПАТ «Черкасиобленерго» зважаючи на необхідність оперативної інформаційної підтримки щодо відключень всіх мешканців області, в тому числі тих, хто не має смартфонів з доступом до мобільних додатків, а користується звичайними мобільними телефонами без підтримки інтернету та сучасних програм-додатків для споживачів.

Всі знають, як неприємно, коли раптово зникає електроенергія. Це особливо прикро, коли перебої в подачі електронапруги зривають графіки роботи або заздалегідь заплановані справи. На жаль, від планових відключень електроенергії нікуди не подінешся, адже вони необхідні для забезпечення профілактики електромереж та трансформаторних підстанцій, поточних ремонтів, модернізації енергообладнання тощо. Проте попереджений, значить, озброєний. Тепер споживачі зможуть підготуватись до планових відключень, – коментує голова правління ПАТ «Черкасиобленерго» Олег Самчук. – Дуже важливо, що програмний комплекс, який забезпечує автоматизоване функціонування послуги, є власною інноваційною розробкою IT-департаменту підприємства, тобто наших фахівців. Таким чином, новий сервіс ми створили та запустили без підключення сторонніх розробників або інших аутсорсерів, чиї послуги в наші часи зовсім не дешеві. Це серйозне досягнення, оскільки можемо говорити про економію до одного мільйона гривень та ще півмільйона гривень щорічно на обслуговуванні подібних CRM-систем.

Безкоштовне SMS-інформування щодо енерговідключень стало не єдиною інновацією, реалізованою ПАТ «Черкасиобленерго», для комфортного обслуговування користувачів послуг підприємства останнім часом.

Дивіться також: “ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО” ВСТАНОВЛЮЄ СУЧАСНІ ЕЛЕКТРОЛІЧИЛЬНИКИ З МОЖЛИВІСТЮ ДИСТАНЦІЙНОГО ЗНЯТТЯ ПОКАЗІВ

Так, з метою зменшення часу очікування відповіді операторів кол-центру, організовані додаткові дистанційні робочі місця для операторів кол-центру. Завдяки віддаленому доступу, обробляти звернення-дзвінки оператори кол-центру можуть безпосередньо з власних домівок, що з одного боку, збільшує кількість операторів в період непрогнозованих пікових навантажень (під час негоди та ін.), а з іншого – зменшує ризик захворюваності співробітників у період пандемії.

Крім того з квітня місяця, запроваджено фотофіксацію (з геоприв’язкою в спеціальному додатку) результатів контрольного огляду показів засобів вимірювання юридичних споживачів, що в свою чергу значно покращить якість обліку споживання електричної енергії.

Дивіться також: «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» ПРЕЗЕНТУВАЛО МОДЕРНІЗОВАНИЙ КОЛЛ-ЦЕНТР

Нагадаємо, що ПАТ «Черкасиобленерго» розробило та впровадило низку нових IT-технологій та інновацій, які дозволили підприємству у 2020 році зекономити 15 мільйонів гривень. При цьому із загального обсягу зекономлених коштів – 10 мільйонів гривень збережено завдяки відсутності необхідності користуватися продукцією та послугами сторонніх постачальників, а ще п’ять мільйонів гривень – за рахунок скорочення інших витрат (ліцензування, технічне обслуговування тощо). Таким чином, п’ять мільйонів гривень – це обсяг видатків, які компанія зможе економити щорічно у наступні роки після 2020 року.